Een bouwmaterialenhandelaar. Dat is toch een dozenschuiver die bank mag spelen voor de leveranciers? Kom maar eens van dat stigma af en laat de doelgroep zien wat de rol van een bouwmaterialenhandelaar echt moet zijn.
Een bouwmaterialenhandelaar. Dat is toch een dozenschuiver die bank mag spelen voor de leveranciers? Kom maar eens van dat stigma af en laat de doelgroep zien wat de rol van een bouwmaterialenhandelaar echt moet zijn.
Raab Karcher ondersteunt haar klanten om nog betere ondernemers te worden. Want alleen succesvolle klanten, zorgen voor een succesvol Raab Karcher. Duurzaamheid, logistieke en e-commerce oplossingen zijn cruciaal om een serieuze speler te blijven in de bouw. Raab Karcher ondersteunt haar klanten op deze vlakken zodat ze met concepten als Greenworks, Leanworks, RaabOnline, RaabCalc en RaabWorks zich kunnen onderscheiden van hun concurrent aannemers. En Raab Karcher onderscheidt zich op die manier ten opzicht van andere handelaren. Ik heb een groot deel bijgedragen aan de inhoud van deze concepten en uiteraard de vermarketing hier van. Een finale plaats en het winnen van de Bouwkennis marketingjaarprijs zijn mooie resultaten hier van.
Een handelaar zit ook altijd tussen de leverancier en de klant. Om de klanten zo goed mogelijk te voorzien van gerichte en relevante informatie, heb ik een propositie opgesteld waarbij leveranciers (of liever gezegd: partners) er zeker van zijn dat hun onderscheidende boodschap via zowel on- als offline kanalen bij de doelgroep terecht komt. Raab Karcher wordt op die manier concurrent van de uitgeverij, maar dan met een aantal assests die een uitgever niet heeft, zoals een nauwe klantrelatie, echte kennis van de klanten en dichter bij de aankoop.
Hulp nodig?Aan mij de schone taak om een dedicated marketingteam voor Tiger & Sealskin samen op te stellen en deze op korte termijn de gewenste output te laten leveren met een zo breed mogelijke synergie tussen Nederland en België.
Remeha houdt zich al flink wat jaren bezig met de productie van topklassement duurzame oplossingen. Ze zijn voornamelijk bekend van de CV-ketels, waarin ze marktleider zijn. Maar aangezien we zo meteen allemaal in een gasloos wonen, zal ook Remeha moeten veranderen. Vandaar dat Remeha ook drie complete series warmtepompen introduceert. Maar dit is een heel nieuw speelveld, waar Remeha nog geen positie heeft, maar wel meer dan 80 aanbieders zijn. De opdracht was dan ook om deze belangrijke introductie te begeleiden.
Siemplus heeft al meer dan 20 jaar ervaring bij toonaangevende bedrijven in de Industrie, Bouw, Doe-het-zelf en Sanitairmarkt.